Instellingen afdrukken naar Word/PDF en automatisch (eventueel massaal) mailen.

Ga naar "Boekhouding - diversen - Word PDF - instellingen".

  1. Hier vult u de in, de uitgaande e-mailserver die u ook gebruikt in uw e-mailprogramma .
  2. Of u klikt aan " Gebruik Outlook" indien u gebruik maakt van "Microoft Outlook"
    U hoeft dan "Uitgaande emailserver" niet in te voeren).
    Voordeel
    U houdt de verzonden mails in opslag in Outlook.

    Uw afzender mailadres.
    Let wel, bij gebruik van Outlook wordt het afzender adres van Outlook gebruikt. (overruled)
    Afzendernaam alleen indien u geen gebruik maakt van Outlook..
    Een standaard bcc waarnaar u steeds een copie wilt sturen ter controle.

Standaard onderwerp e-mail
Bijvoorbeeld "Uw factuur"
Standaard tekst e-mailheader.

Deze tekst komt straks standaard in de e-mail.
U kunt dat straks per e-mailactie wijzigen.
Vult u gewoon iets in en u ziet later wat het effect is.
U kunt gerust uitproberen.
U stuurt eerst testmails aan u zelf.

BijNaam document (+ factuurnr) vult u in "Factuur"
"Naam document is factuurnummer" laat u nog beter uit staan (niet aanvinken).

In het tabblad "Orders"
BijNaam document (+ ordernr) vult u in "Order"
"Naam document is ordernummer" laat u nog beter uit staan (niet aanvinken).

Ga op de zelfde maniere te werk in de tabbladen: